Och en grej till

2011-12-14 – 07.37 – Onsdag
Well, guess what? Ja, jag är fortfarande sjuk. Eller, jag vet inte. Mår inte bra. Det går upp och ner från dag till dag. Igår orkade jag åka in till stan en stund, men inatt har jag inte sovit särskilt bra och legat och frusit trots att jag har elementet Kim bredvid mig. Ibland hostar jag som en liten gnu, och vissa gånger känns det som om jag ska hosta upp lungorna. Men jag tänkte försöka vara vaken nu, så kanske jag blir tillräckligt trött till kvällingen så jag sover ordentligt så jag kan jobba imorgon, så att jag kan överleva i januari.

Kära tomte, jag har en uppdatering till att göra på min önskelista!
Förutom det jag tidigare önskat mig (te, böcker, täcke, möbler, kläder osv.) så önskar jag mig
- Extern hårddisk
- Benvärmare (mina gamla lyser med sin frånvaro)
07:46 Lärare tjänar dubbelt så mycket i Danmark...
ska man flytta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0