Ohmfg!

2010-03-18 – 21.16 – Torsdag

Jag tror det här händer vartannat år ungefär. Eller, det känns så. Första året är ju ganska självklart att det är spännande och häftigt. Andra året börjar man komma in i ett flow, det är rätt chill. Tredje året börjar man dock inse att det har gått ett tag, man blir nästan lite nervös igen. Fjärde året då? Jag har inte hunnit tänka på det. Det är läskigt. Jag har varit så upptagen med föreställningen att jag inte har orkat eller ens haft tid att tänka på annat. Allt annat har hamnat i skymundan. Men det känns ändå fantastiskt. I fyra år har jag haft min karl. Det känns väldigt skönt faktiskt. Och inte har jag något emot det heller.

Jag tror Kim är lite nervös dock. Han vill inte erkänna det i nyktert tillstånd, men vi har diskuterat det. Personligen tycker jag att han är dum, och det tycker han också. Man får stå sina kast ibland. Varför riskera något vackert och underbart och hållbart för något som kanske inte ens finns... Nej, han är dum. Men han är min dummer :)

 

Idag har jag haft min andra VFU-dag. Det är fortfarande segt, men att gå omkring och prata strunt en hel dag för att inte tala om att sitta på en buss och inte prata och psyka ens klasskompis. Björn sa ”smurf” utan att tänka på det och jag bestämde mig för att se hur länge jag kunde vara tyst innan han började undra. Och sen hur lång tid det skulle ta för honom att lista ut varför jag var tyst. Det tog halva bussresan typ – han sa ”smurf” precis efter att vi hade satt oss på bussen :D

21:54 Näej, nu ska jag sova

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0