YES!!

2010-06-22 17.25
YES!
Jag fick VG på min uppsats och på kursen Teaterproduktion (Oda-kursen)! :D
Nu har jag bara en kurs till att få i alla fall godkänt på, så den uppgiften ska jag ta och skriva klart nu i sommar.

I lördags åkte jag och Kim till Småland för att fira att hans kompis hade tagit studenten och att hans lillasyster fyllde tretton.. nej, fjorton, igår :P (Egentligen fyllde hon sjutton, men vi djävlades lite med henne). Imorse åkte jag från Vimmerby till Mariannelund till Nässjö till Falköping till Göteborg, en resa på ca 4½ h, för att vara på arbetsintervju kl. 15.00. De ska ringa nästa vecka för att säga om jag får jobbet eller inte. Om jag får jobbet så börjar jag jobba veckan därpå. Visserligen telemarketing, visserligen timlön och provision, men ändå. Det är ett jobb precis som vilket som helst. Och får jag det så kan jag komma in och jobba senare, typ kring jul och så.

Så vi får hoppas att saker och ting går som de ska.

TVÅ VG!! Jäklarimej! :D
17:34 Eda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0