Natti-natt

2010-07-16 – 00.35 – Fredag

(Tekniskt sett torsdag fortfarande i mitt huvud)

Idag har jag gjort min första riktiga dag på jobbet. Igår var jag visserligen där, men jag och en annan ny rekryterad kille satt hela passet och lyssnade på gamla inspelade samtal för att ”lära oss hur det går till”. Idag har vi ringt. Bara en massa nej-tack. Eller ja, jag fick några som jag skulle ringa upp igen, om några dagar. Men det var fortfarande väldigt mycket nej. Fast ändå inte så många griniga gamla gubbar (fördomar :D) som jag hade förväntat mig. Hade ett väldigt trevligt samtal med en äldre herre, som även fast han inte var intresserad faktiskt ville fortsätta prata med mig. Lyckades även ringa till en kille i Kanada – fel nummer, men ändå :D

 

Så nu sitter jag hemma hos Maria, som ska åka till Norge med Lilja, mamma och Nina imorgon. Det är skönt att Zaifo är så folkvänlig. I alla fall om man tillhör 50% av människorna på denna jord – den andra delen har han lite svårt för :P Typ den delen som Kim tillhör. Men förhöppningsvis kommer han över imorgonkväll. Vilket vore trevligt och mysigt :)

00:45 Meow-beow-pewpewpew!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0