Lata dagar

2010-02-08 – 09.00 – Måndag
Alltså... "Åk till Mediamarkt i Norrköping" :P Jag tycker det går emot deras slogan "allt annat känns puckat". Det känns ju jäkla puckat att åka till Norrköping för att ta del av vad det nu var för erbjudande de hade där :P Då åker jag hellre till Marieberg och går till Siba eller någon annan elektronikaffär. Eller tar det när jag är i Göteborg. Senast jag var i Norrköping var det inte så jätteroligt faktiskt. I och för sig var jag, och AK, där för att samla in material till B-uppsatsen vi skrev förra våren. Jag har inte lust att åka dit igen. Dessutom är deras spårvagnar gamla och fula :P

Nåväl. Idag är jag "ledig". Det vill säga varken seminarium eller rep. Men jag måste plugga. Jag ligger efter med två uppgifter nu, den från i julas och en som skulle varit inne för en vecka sedan typ. Fast den senare kan jag nog skicka in som den är. Vår seminarieledare verkar ju ändå inte bry sig särskilt mycket om vad vi säger eller gör. Hon är knäpp. Helt jäkla knäpp. Man försöker och försöker skapa en diskussion med henne men man får bara ett "jamen, så är det ju" tillbaka - när man ställer en fråga om "VARFÖR är det så här? Kan man inte göra något åt det?" - "Jomen, så är det ju." Like there's no way in hell att hon vill att vi ska bli bra lärare som vill förändra vår gamla, förlegade gamla skola. Bajs. på kanten.

Mina ärtplantor växer så det knakar. Fast nu försöker jag sätta stopp för att de ska växa mer på höjden. De ser nämligen lite bleka och taniga ut, så jag ställer min läslampa bredvid dem dagligen, för att de ska gå mot den istället för taklampan. De är nog närmare 40-50 cm nu, tror jag. Jag har alltid varit dålig på uppskattning, men jag tror faktiskt de är en bra bit över 30 cm.

09:14 Näe, nu blir det Bleach och frukost - sen DRACON.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag och von Knöös ämnar att åka till Örebro och se spektaklet ser du! ^^

2010-02-08 @ 17:04:30
URL: http://tjelsi.com
Postat av: lisa

hehe. jo. det hoppas jag verkligen!!

men nu har det varit tyst ganska länge faktiskt. härligt :)

2010-02-09 @ 19:41:09
URL: http://gogopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0