Christmas is almost here

2010-12-24 – 01.28 – Fredag

Så, då har jag sprungit runt på Frölunda Torg med min far i sisådär fyra timmar, för att leta julklapp till mig :D (och andra…). Vi lyckades tillslut komma fram till att de där skorna som inte var så dyra, men ändå var snygga och hade en bra sula för min hålfot (”Ja, är du dotter till mig så har du nog problem med sånt” :P) var perfekta för mig. Imorgon (om nio timmar) åker vi till Varberg och firar jul. Det känns inte alls som om det är julafton imorgon. Det känns knäppt att det inte känns som julafton imorgon.

 

Lisa klagade på att jag skrivit att jag ska fira jul med den del av familjen jag träffar oftast. Fast vad jag egentligen menade var den del av släkten, eftersom det är min fars syskon och föräldrar och så som jag träffar oftast. Min mors släkt är en annan historia. Men jag gillar Mormor :D Hon ger mig alltid ”sådana där tråkiga presenter” :P Oh, när jag ändå är inne på att prata om familjen och paket så fick jag en försenad födelsedagspresent av Lisa; Robert Brobergs galleri finns det inga galler i! :D Made me a happy beaver!

 

 

Och nu över till dagens tema;


Day 22 – Something that upsets you
Det eviga tjatet om Ansiktsbok. Låt mig få vara sur över Ansiktsbok. Ni kan ha det för er själva. Ju mer ni tjatar, desto mindre vill jag ha det. Bajs på er!

01:36 Nu är det jul här i vårt hus…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0