Nu så

2009-08-15 – 15.58 – Lördag

Då var man äntligen färdigskriven. Alla uppgifter är klara och godkända. Nu ska man bara vänta på att poängen går in. Annars är det ingen idé. Eller jo, någon idé är det ju, men jag vill ju ha mina poäng så man är klar när man examinerar sig.

 

16:00 *kakpaus* 17:36

 

Jag vill ha ett SNES så jag kan spela Super Mario World ;__; Hannes hade med sig sitt ner, så vi har varvat det nu. Dock har vi fortfarande en massa spännande världar kvar att låsa upp, men… Jag vill ha ett eget SNES. Och jag vill ha ett gameboy, så jag kan spela massa andra roliga spel. Jag vill vara en riktig gamer ;__; Jag är trött på att spela spel på emulator på datorn. Ska se om jag kan göra något åt det under hösten. Hittade någon som ville sälja sina spel, kanske kan få det hyfsat billigt.

 

 

 Nu ska vi hoppas på att det blir bra väder igen. Och att folk vill träffas. Jag har suttit inne tillräckligt länge nu. Men Europe igår var kul.

17:40 BATMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0