Heppy Neuh Oahr!

Ja, då ska vi lära oss att skriva två-nolla-nolla-åtta, istället för två-nolla-nolla-sju.
Allt började så bra, eller inte. I julklapp (ja, förra året....) fick jag och Kim av min farbror biljetter till Peter Pan på Lisebergsteatern. Problemet är bara att min familj är totalt inkompetenta vad det gäller att planera middagar och liknande, för vem beställer biljetter och fixar middagar på årets första dag? För den lite mer ungdomlige, så är det ju så att Nyårsdagen inte existerar. Eller jo, ett par timmar tidigt på morgonen och senare på kvällen, men inte från 8 till 16. Då sover man ruset av sig. To be frank. *Hej, jag heter Frank!*

Men, som sagt, min familj är inte den smartaste. Eller så är den det, med tanke på att det i princip (för tillfället och i åtminstånne 8-10 år framåt) bara är två av oss som dricker, och det är jag och min syster. Tack och godnatt.

I övrigt har veckan varit nästan okej. Ska sova en stund, sen ska jag fortsätta fixa i mitt rum. Jag har nämligen äntligen hämtat alla mina grejer från skolan, och bor numera hemma igen. Och förhoppningsvis kommer jag att få en egen lägenhet här också. *happidance*


So I say Thank You For The Music....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0