Sånt-där-man-vill-ha

Som jag skrev på helgon tänkte jag lägga upp en lista över saker jag önskar mig, vill ha och behöver i lägenheten. Vad som är vad är väl en defenitionsfråga, men jag tänkte att man kan ju ändå slänga ut det jag hittills kommit på. Känner ni er generösa eller bara är allmänt "Hej, jag har ju en extra sån" så säg gärna till, alla gåvor tas emot med öppna armar ;P

  • Vattenspridare (alltså såndär moj till diskhon)
  • ballongvisp
  • draperi till duschen
  • skrapa till diskhon
  • skrapa till duschen
  • diskställ
  • kökskrokar
  • gardinstänger - rullgardiner - persienner (även gardiner om ni vill bli av med dem :P)
  • router (eller dubbeluttag till nätverk) - Lisa har korrigerat ;)
  • garderob - klädstreck (inte att hänga kläderna på tork på, utan förvaringsutrymmesak)
  • badrumsförvaringshyllasak
  • spik - skruv - tavelkrokar
  • maskeringstejp - silvertejp
  • iskuber
  • mindre stekpanna (lättare att steka mindre saker i)
  • dvd
  • scanner - skrivare - kopiator
  • sängkläder (gärna inte använda ;P)
  • papperskorgar (både till sovrum och toalett)
  • mattor (trasmattor och vanliga :)
  • skurmopp
  • skurhink
  • sopborste
  • tumstock
  • måttband
  • alarmklocka
  • microvågsugn
  • Soda Streamer
  • Vänner-box
  • That 70's Show
  • Sailor Moon (japanska/engelsk text)
  • Sex and the City
  • Allå Allå, emliga armén
  • Batman
  • Terry Pratchett
  • Robert Jordan
  • JK Rowling (Harry Potter ENGELSK vuxenutgåva)
  • Stephen King
  • Naoko Takeuchi
  • Sims2 Djurliv
  • Once Upon a Time - Dark Tales
  • Dork Tower
  • Kiss
  • Iron Maiden
  • Killers backpatch (även andra patches)
  • Rammstein
  • Ozzy Osbourne - Black Sabbath
  • Mötley Crüe
  • Twisted Sister
  • Blind Guardian
  • Finntroll

Kommentarer
Postat av: lisa

router heter det ju!

2008-08-28 @ 17:48:01
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Mhalin

Tjo.

När du säger att du behöver/vill ha/önskar dig bland annat Iron Maiden, Fintroll och Kiss, vill du då ha dit hela banden? Eller räcker det med en gitarrist? :P

Hoppas du har det bra där borta på annan ort :)

Kram

2008-08-28 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0