;__;

Förlåt att jag tjatar, men det blev så bra när jag skrev det på Lunar (hej, jag uppdaterar där en gång i månaden, min blogg äger Lunar ;P);

Så.
Då var nästan allt packat.
För en vecka sedan fick jag ett erbjudande på en lägenhet inte långt från Örebro Universitet. Jag och Linnéa flyttar nu på måndag, och terminen börjar den första september. Jag har dock ingen aning om vilka böcker jag ska köpa eller hur mycket dom kostar, jag vet inte vilket bostadsbidragspapper jag ska skriva ut och jag har heller ingen aning om vad det är jag håller på med. Men spännande är det. Hittills har allt funkat bra. Bortsett från allt kaos med vart vi skulle bo och sånt där. Från att inte ha någonstans att bo till att ha två lägenheter, varav den ena sa vi upp samtidigt som vi skrev på kontraktet. Den andra är en trea på 84,3kvm. Som tur är är det en studentlägenhet, så både el och internet ska ingå, så vitt jag vet. Så 5200kr i månaden på två pers är ju rena lyxen ;D Iofs kommer vi ju bara ha studiebidraget att leva på (om vi inte får något bostadsbidrag vill säga) men andra har ju överlevt, så det borde väl vi med? Eller?

Kommer sakna Kim.
Det känns konstigt att jag inte fick träffa honom nu i helgen. En av de få helger på två och ett halvt år som jag inte fått vara med honom... Men nu vet jag vad äkta kärlek är. Det är när man fortfarande bubblar lite grann när man tittar på varandra, trots att den ena rakat av sig allt hår. Det är när man bara vill ringa ett kort samtal, bara för att höra den andra andas i telefonen. Det är när man längtar efter varandra så det gör ont ut i tånaglarna, bara för att man inte fick säga "puss" för att telefonen dog. Det är när man vill köpa ringar och säga "Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vill aldrig, aldrig, aldrig lämna dig". Det är när man vet att den här flytten kanske inte är det smartaste draget, men att det här förhållandet kommer klara det. Jag vet det. Jag är rädd utav bara helvete, men jag vet att jag kommer klara det här, och jag vet att Kim kommer finnas där. Han kommer vara min fasta punkt i kaoset.
Jag älskar dig Kim.


Kommentarer
Postat av: Farbror Hå

Tack för flyttkortet! Får man träffa dig och nån flyttkram innan du åker, tro? :-)

2008-08-25 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0