Meow

Nu orkar jag inte med låttitlar som rubriker, så det får bli en ny look på den här bloggen.

image15
Tänkte börja med att pilla dig i naveln och medge att helgen var helt underbar, trots att jag stukade/vrickade/sträckte foten, men vad gör väl det när man är full och glad och mår bra?
Känner mig förbannat trött på Wendelsbajs. Men det är mindre än två månader kvar (enligt nedräkning så är det 46 dagar inklusive helgdagar och ledighetsdagar). Andas, det är vad jag ska göra härnäst.

Jag har firat två år. Det är alltid en positiv grej. Man blir liksom bubblig i magen när man tänker på det. Och på tal om att bli bubblig i magen så mår jag bajs i magen... tror min mage vill ha riktig mat för det har den inte fått ordentligt sen i torsdags.. I fredags åt jag lite knäckebröd, nudlar och sittningsmiddag. I lördags blev det sillbrunch och sittningsmiddag. Igår blev det sushi och middag. Och idag? Ja, än så länge har jag lyckats äta en macka, lite soppa och ett äpple. Funderar på att ta något att äta, men jag vet inte om jag riktigt orkar att resa mig upp från min otroligt bekväma sängliggande ställning jag just hittade. Dessutom värker det i min fot och jag ska försöka hitta mina papper som jag kommer att behöva plugga på.

Det är intagningsprov snart. Och jag ska till Örebro snart. Snacka om impuls. Men det känns faktiskt riktigt bra. Nu känns det äntligen som om jag kommer någon vart med mig själv och mitt liv. Och så ska jag skicka in papper till Posten så jag får sommarjobb. Deklarera har jag redan gjort, men inte köpt Graspopbiljett - för KISS ska jag se! Köpte för övrigt två nya begangnade skivor med dem igår. Då blir man lätt glad när hittar nya saker, som visserligen är gamla, men vad bryr jag mig om det?

Mitt rum behöver städas. Min tvätt behöver vikas och mitt liv behöver redas ut. Men jag håller på. Det är påväg åt rätt håll. Någon som vill gissa hur mycket pengar jag har i pantflaskor? Själv gissar jag på över 70kr för förra gången jag tömde mina gömmor så var det bara 50kr, men då var det å andra sidan bara hälften så mycket flaskor som jag har nu. Och min tavelram som jag samlar tior i är snart full. Dvs jag har nästan 200 st guldiga små tior! Ska leta upp min gamla sminkkista som jag fick när jag var liten och göra om till en skattkista.. Då kan jag bli pirat-cowboy på nya upptåg.

Varför sitter det så få kinesiska bankrånare i svenska fängelser?

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att dem rånar kinesiska banker!

2008-04-15 @ 07:22:30
Postat av: Alkiz

Neej ;P

2008-04-15 @ 18:21:24
URL: http://alakazam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0