Tonight I'm Gonna Rock You Tonight

Yes, your singer is right. "Night" is the best word that ryhmes with "night"...
Omg, jag har blivit en riktigt Guitar Hero tönt. En sådan tur att Kim köpte Rock The 80's så man fick lite sköna låtar iaf. Typ Turning Japanese och Holy Diver och Heat of The Moment, och andra gaylåtar som man kunde ligga och garva åt medan han och Rick töntade sig. Fast det var rätt kul. Jag är dock ingen riktig hero än, eftersom jag mesar mig med medium. Aron, Kims lilla lillebror, avlade ett löfte om att han minsann inte får lov att spela på easy, för att kunna lära sig kontrollerna, och på så sätt klå sina föräldrars vänner som ska komma på besök på fredag. Vi får väl se hur det går. Vid första försöket blev Stefan utslängd efter 16%. Moa och Aron klarade, tja, mer än dubbelt så mycket innan publiken blev otålig. Rick å andra sidan, det aset, borde ju egentligen köpa sig en riktig gitarr och sitta och lira vid sidan om, medan vi som får ont i fingrarna bara av att titta på knappt vet hur man håller en sån.
Jag funderar dock på om man skulle ta och vända gitarren. Jag har en tendens att tycka saker är enklare när man gör dem åt fel håll... [Molgan: Fri tolkning!]
Erhm. Ja.

image11

David Hasselhoff bedyrar, kärlek kommer inifrån,
med handen om sin plastikopererade fru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0