Karaktärsbeskrivningar

Jag har sen ett par år tillbaka inte rollspelat regelbundet (okej, förut lekte jag mest på nätet, men ändå..), så jag tänkte ta och lägga upp lite karaktärsbeskrivningar på personer som dykt upp i mitt huvud ganska nyligen. Anemona är äldst, så det är hennes frågor jag ska försöka besvara först. Kommer ni på fler frågor som man ska besvara, så kommentera gärna!

Sen ska jag väl försöka ta och bygga deras berättelse lite grann - jag har den redan i huvudet, men jag behöver lite mer intriger...

Namn:
Ålder (födelsedatum):
Kön:
Familj:
Folkslag:
Bor:
Kommer från (födelseplats):
Barndom:
Kompisar:
Okompisar:
(Nya och gamla kärleks) Relationer:
Personlighet:
Utseende:
Hår:
Kläder:
Vikt:
Ögonfärg:
Syssla (arbete odyl):
Intressen:
Så skulle h*n beskriva sig själv:
Så skulle h*ns bästa vän beskriva h*n:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0