Snart är det dags

2010-03-01 – 21.20 – Måndag

Jaadu, nu är mamma kär igen. Eller nej. Jag är inte kär igen. Jag är rätt trött – fruktansvärt trött. Och stressad. Nu är det genrepsvecka. Wiihoo! :D Det är tur att man inte kan gå sönder av stress. Eller, det kanske man kan?

 

Men jag har fått prata med både Maria och faderskapet idag. Pratade med Maria i en timme. Fick reda på att min systerdotter lär sig väldigt underliga ord av sin far. Som ärthjärna och generalindex. Kan man lära henne lite annat roligt själv, tro? ^^ Kanske ska kalla henne för Lilly-hana eller något annat gulligt. Äsch, vi får se :) Sen ringde pappa på mobilen, så jag och Maria la på, på hemtelefonen. Så pappa ringde dit istället, bara för att fråga om jag har Skype – så letade vi upp varandra och pratade lite där. Det var rätt mysigt. Fick se mina syskon igen, det var ett tag sedan.

 

 

Just det, vi funderar på att göra en rolig grej på kulturfestivalen som är i maj. Det innefattar humor och helium. Det kan inte bli bättre :D hihi. Nu ska jag se på Bond och njuta av att jag har sovmorgon imorgon :)

21:36 Dun-dunderun-derundun (Bond-låten ni vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0