Vecka 6

2011-02-13 – 19.28 – Söndag

Okej. Knasig vecka. Har suttit hos AK varje dag och försökt plugga, vilket har gått lite sisådär. Jag har fått klartecken från Göteborgs Stadsteater att jag kan komma dit och göra lite undersökningar för min uppsats. Jag har (förhoppningsvis) förhindrat en knarkaffär, i alla fall visat att det inte är okej att två män gömmer sig på tjejernas toalett och pratar skumraskaffärer. Jag har drömt att Éomer är min riddare i skinande skinnpaj och röd bandana :P Jag har nominerat en av mina lärare till Pedagogiska Priset och fick igår se henne ta emot det. Jag har nästan fått en av mina teaterelever till att gråta – två gånger på mindre än 90 minuter. Jag har skrattat åt väldigt dåliga skämt tillsammans med mina vänner. Jag har tittat på Evita, och inte fattat ett jota. Jag har suttit och skickat en massa mail till en massa bussföretag för eventuellt hyra en så att spelföreningen kan erbjuda medlemmarna att åka billigt/are till GothCon. Jag har fått min beställning på en massa Christian Bale-filmer (nu kommer Éomer inte bli glad :D). Jag har spelat Super Mario Galaxy och klarat ett par bossar utan att skrika som en liten flicka! Jag har varit referensgrupp till en forumteaterföreställning Saga sysslar med. Jag har målat mig grön i ansiktet, för att lärarna i en av kurserna jag läser sa att jag fick. Jag har tittat på Sagan om de två tornen och fnissat åt hur mycket man kan misstolka den (och undersökt om Éomer var så stilig i filmen som i min dröm ;)). Jag har antagligen också dragit på mig en förkylning, för det värker i kroppen, jag svettas av att sitta still och min hals och mage säger ”ew, mat, varför?” vilket brukar tyda på att jag håller på att bli sjuk.

19:40 Det var min vecka det…

Mwi-mwi-mwi! :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0