Usch.

2009-05-21 – 20.49 – Torsdag

Usch. Jäkla Anna Book. Usch. USCH!

   Jag sitter och tittar på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show och det finns ingen hemskare tävlande än den kvinnan. ”Åh nej, jag kan inte göra det här! Jag börjar böla istället!” och hittar på en massa skitsnack om rädslor och allt möjligt. Nu åkte hon ut igen. Också stört. Hon åkte ut tidigt i tävlingen men fick komma tillbaka några avsnitt senare. Varför kunde inte hon fått stanna hemma och låta någon av de andra kändisarna som åkte ut tidigt komma tillbaka? GAH! Hon börjar ju böla för minsta lilla skitsak.

   Jag hoppas Regina vinner. Eller Klasse. Eller Johannes. Kjell har jag ingen relation till, men han kan ju vinna han också. Dogge åker hem av egen vilja… Men jag hoppas Regina vinner.

   Och vad det gäller Robinson missade jag ett par avsnitt och plötsligt var machokillarna borta, och det känns bra. Nu är det bara bra människor kvar, tror jag. Äsch, jag är inte så noga med det heller. Nej det som gäller för mig just nu är Galenskaparna och After Shave :D Köpte Grisen i Säcken på dvd och soundtracket till Åke från Åstol. Blev lite besviken på den senare eftersom jag trodde att det var filmen… Men den går ju å andra sidan går den ju att hitta på andra ställen. Hoppas jag :P Tror jag ska börja samla på GAS-filmer och andra grejer de har hittat på. De är ju faktiskt riktigt bra.

   Nu följer ett par härliga bilder.

 

 

21:17 Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0