Alla vill till himlen ...

... men, det kan bli svårt. Särskillt för alla dessa som inte följer Bibeln, Tora-rullarna, Koranen och allt vad religösa skrifter heter. Särskillt svårt är det för oss svenskar, det har en grupp fundamentalister i USA konstaterat. God Hates Sweden, God Hate Fags osv. För vi i Sverige är ju mer syndiga än andra. Till och med vår prinsessa klär sig som en slampa. Och vi tillåter kvinnliga präster (aja-baja), homoäktenskap (usch och fy!), sex är snarare ett krav att ha före äktenskapet än att lyckas vänta med...

Frukta icke, ty det finns bot! Allas vår schlagerfantast Carola kan hjälpa dig med handpåläggning. Det är sant! Det botar homosexuallitet. (Och det där med bisexuallitet kan vi lika gärna ta och glömma, för sådant finns inte - They're just kidding themself). Om folk höll på sig själva och inte föll för köttets lustar så skulle alla kunna leva i den sällsamma gemenskap som man gör i Svensk-Finska Församlingen i Sundsvall. Jag ber för er alla satanister, hårdrockare, kommunister, kårmedlemmar, djävulsdyrkare, suputer, homosexuella, svartrockare, science fiction/fantasyläsare, onanister, rollspelare/ lajvare, dansare, sångerskor/sångare, skådespelare, mimare, lärare, doktorer, buss/spårvagnschaufförer, tågåkare, brevbärare,  våldtäktsmän, skräddare, tv-tittare, folkpartister, häxor, wiccaner, socialdemokrater, vänsterpartister, asatroende hedningar, veganer, femenister, lesbianer....
Kort sagt; alla.

Kom till tro. Tro på oss! Tro på det rätta... Det finns bot för allt. Tro mig, jag har själv blivit fri från mången syndbegär... Tro, hopp och kärlek. Älska din nästa så som mig själv. Gyllene regeln och allt det där andra.

image8

Eller varför inte bara ett redigt, jävla, gott gapskratt?
Det här brukar hålla mig vaken när jag vill sova, så som denna kväll...
http://www.hallmansgarden.se/Film/bredband.wmv
http://welcome.to/sffs
http://www.godhatesfags.com/
.... och mången andra intressanta websidor, bara man vet vad man ska söka på.

Google är din vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0