Bloop

2011-01-25 – 21.05 – Tisdag

Jag har varit väldigt duktig idag! :D Till skillnad från den gångna veckan, då jag känt mig ganska oproduktiv, har jag idag faktiskt läst lite i Keith Johnstones Impro, som jag för övrigt tycker att alla som håller på med någon form av teater (eller drama) borde läsa. I boken hittade jag en hel del övningar som jag och AK kan använda oss av i Teater Oliver, hoppas jag, så dem har jag skrivit ner och utvecklat för att passa vår grupp. Jag har mailat en massa människor, vilket jag hade tänkt göra för typ tre veckor sen, men nu fått rumpan loss från foten och lyckats göra (min handledare för uppsatsen, teatrar att intervjua för uppsatsen, någon slags studievägledare på GU för mina eventuella framtida studier i Göteborg), jag har pratat med mamma och Kim om att jag kommer ner på fredag och jag har virkat en liten supersvamp, helt efter eget huvud :D Igår blev jag även klar med en present som Lisa ska få, bara för att jag tycker det är kul :D

 

Visst har jag en hel del saker kvar på listan att åstadkomma (skaffa träningskort, hitta folk som vill vara försökskaniner, skriva loggbok och julpapret som är ett år försenat så jag kan plocka ut min examen så jag kan skriva teaterpedagog med rätt att döda! i slutet av mail :P), men med tanke på hur joxigt det varit att knåpa ihop mail och hitta rätt adresser och allt sånt, så. Har jag också varit lat idag. Jag var bara utanför dörren en kort stund. Och vi hade besök av en vaktis som satte in nya isoleringslister på våra fönster, så nu är det inte lika kallt i lägenheten längre, men jag fick ändå en dos frisk luft medan han arbetade :D

 

 

 

Imorgon bär det av till Teater Oliver igen, och beroende på om jag stannar och väntar på att styrelsemötet ska ta slut (eller om jag deltar), kan jag kanske få lite gjort både före och efter det också. Första prioritet imorgon är att skriva loggboken och i alla fall titta lite på julpapret. Jag borde ju faktiskt kunna skriva ihop något vettigt, det är inte så svårt, bara jag sätter manken till. KOM IGEN!! *peppar och saltkar*

21:22 House är typ världens bästa komedi :D


Kommentarer
Postat av: lisa

jaja whatevaaa. ååh vad kul att du kommer på kalaset!!

jag måste också peppa och skriva klart min fallstudie tills på fredag haha.. ^^;;

2011-01-26 @ 21:53:21
URL: http://gogopop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0