O_O

2011-04-14 – 10.49 – Torsdag

Idag är Maria och pappa och kollar på en lägenhet åt mig. Jag försöker säga åt min hjärna att inte ha allt för höga förhoppningar. *pepparpeppartaiträ* Samtidigt som jag oroar mig för det sitter jag och skriver på en ansökan till ett jobb jag kanske tror att jag skulle kunna klara av om jag inte blir antagen eller om saker inte löser sig med teaterlärarlinjen på GU. Om inte annat så har jag ett självständigt arbete att skriva på. Jepp, det var ingen c-uppsats…

 

*Maria ringer*

 

Okay, nu har de tittat på lägenheten, och den verkar både fräsch och fin. Visst ligger den lite långt bort från allt, men jag bor hellre en bit bort och billigt än mitt i smeten och dyrt. Sen gillar jag området, vad folk än säger om det. Mer än så säger jag inte förrän jag vet att jag kan… *pepparpeppartaiträ*

 

Just ja, c-uppsatsen. Hela min klass har utgått från att det är en c-uppsats, eftersom vi redan har skrivit en b-uppsats på b-nivå, en bok på b-nivå och då antog att eftersom Teater Drama I var på grundnivå och Teater Drama II var på b-nivå – då borde Teater Drama III vara på c-nivå/avancerad nivå. Men nej, den är tydligen på b-nivå den med. Det känns väldigt konstigt. Och där det förut stått uppsats 7,5 hp står det istället självständigt arbete 15 hp. Men vi ska kriga för vår rätt.

 

Haha, jag drömde konstigt också. Jag drömde om Hampus, och att jag var gravid och att jag istället för att gå vanligt i en trappa behövde klättra och verkligen hålla mig fast för att inte ramla och skada både mig och barnet. Läskigt värre.

 

11:06 I hope I get the pictures so I can say yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0