Måndag kväll

2010-10-11 – 21.49 – Måndag

Det var tydligen stora bulldagen förra veckan. Men inte i det här hushållet, oh nej. Den inträffade igår istället. Jag fick stora inte-skriva-pm-rycket och bestämde mig för att baka bullar istället. Och jag är fortfarande baksugen. Lite scones och paj är det som står näst på min lista. Och göra mega-muffins också :D Gjorde en omgång muffins för en vecka sen, men de blev så små, så jag vill göra nya, stora.. kanske till och med med frosting? ^^

 

Imorgon blir det rytmik och zumba som gäller. Antagligen stannar jag kvar på skolan mellan och pluggar lite. I alla fall läser klart Samuel Beckets fantastiskt konstiga pjäs som jag och Kajsa ska arbeta med. I väntan på Godot. Eller... i väntan på vad då? Jag har dock lite svårt att inte läsa in en massa konstigheter, eftersom jag såg pjäsen framföras när jag gick på gymnasiet – och då hade jag väldigt höga förhoppningar som den föreställningen inte levde upp till. Men texten är kul. Typ. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga.

22:03 Scones! Eller Wii...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0