Blä

2010-05-22 – 19.30 – Lördag

Det är få saker som irriterar mig så mycket som när Internätet inte vill funka. Det är inte det att jag måste ha tillgång till det, men när man inte har det känner man sig nästan handikappad. Häromdagen hade vi världens åsk- och blixt- och regnoväder här i stan. Började vid halv-sju sju på kvällen typ och varade uppenbarligen fram till två på natten. Då kände jag mig väldigt utsatt när jag inte ens kunde titta på tv eller läsa en bok. Sen dess har mitt internet varit knas >_<; Förhoppningsvis kommer det att återgå till det normala snart, annars får jag spunk. Jag har suttit hela dan på mitt rum och försökt hitta på saker att göra, försökt få igång internet. Men till ingen nytta. Egentligen hade jag tänkt läsa lite och få några uppgifter gjorda. Men det kan vi ju säga som så att något vettigt har jag inte fått gjort. Jag behöver få rensa skallen lite. Och det går inte när saker motarbetar mig. För tillfället är jag väldigt enspårig. Och funkar inte det spåret står jag helt still. Ungefär som SJs tåg. Idag är så att säga ingen bra dag.

19:35 Bajsprutt.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vilket lag tror du vinner champions league finalen ikväll? Bayern eller Inter?

Skulle vara tacksam om du gick in på bloggen och kommenterade oavsett om du ska se på matchen eller inte. Ville bara se vilket lag får flest röster ;).

Här är direkt länken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/utkast-maj-22-2010.html



Btw, fin blogg :)

2010-05-22 @ 20:05:40
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0