Sjuk

2010-07-24 – 11.24 – Lördag

I måndags jobbade jag. I tisdags jobbade jag. Ända sedan i söndags har jag känt mig sjuk. Men, det var inte förrän i onsdags som jag inte orkade åka till jobbet. Orkade inte i torsdags heller. Har suttit och inte gjort någonting. Eller ja, jag har spelat, men jag orkar inte bry mig. Har inte haft någon direkt matlust heller, vilket ju inte förbättrar mina chanser att bli frisk. Nacken gör ont, axlarna vill inte hänga med, ryggen värker och till på köpet har jag någon slags förkylning som inte vill bryta ut helt. Igår, när mamma och de andra hade kommit hem, fick jag lite heat-lotion att smörja in nacken med, och en vetekudde att lägga på. Det hjälpte väl för stunden. I morse fick jag lite Voltaren och några mirakelpiller från Helena. Så nu har det släppt lite i nacken, men jag är fortfarande seg och har ont i kroppen. Ska försöka äta lite innan jag ska ut och träffa H. Det ska bli spännande. Förhoppningsvis ska jag må lite bättre innan. Ska försöka äta lite också. Men, som sagt, har jag ingen matlust.

 

Har de senaste dagarna vaknat av att ha Du är det finaste jag vet på hjärnan. Vilket i sig kanske är väldigt fint, men jag kan inte texten helt och fullt och då blir det irriterande, när man inte kan ”sjunga med”. Menmen, jag överlever väl :P

11:38 Rabarber är ju inga bär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0