Packad

2010-12-15 – 00.34 – Torsdag

Det har varit en ganska oproduktiv fast ändå ganska produktiv dag. Har hjälpt AK och Linnéa att jobba på sin scen och därefter gick jag och AK för att träna lite afropowerdance, vilket var väldigt kul, men jag kände mig inte lika utpumpad som jag brukar göra efter boxningen. Efter jag kom hem fixade jag lite sallad, och försökte börja packa. Det har inte gått så bra, men jag tror jag kommer få med det mesta jag behöver… och inte för mycket. Över till dagens tema:

 

Day 15 – Your dreams
En av mina största drömmar är att bli en bra teaterpedagog på en arbetsplats jag älskar. Nej förresten, världens bästa teaterlärare. Och öppna folks ögon för estetiken och kulturens betydelse i samhället. Särskilt de där förstoppade politikerna… *grrr*

 

En annan av mina största drömmar är att rädda tigern från utrotning. Jag funderar på att börja skjuta tjyvskyttar istället :P

 

En lite mindre dröm är att komma tillbaka ner till min idealvikt. Vilket än så länge är runt 16 kilo bort. Men med det faktum att jag sen jag började träna har gått ner sex kilo. Fast antagligen mer i fett, och gått upp lite i muskler :D Och dessutom har min midja minskat med närmare fem centimeter :D:D

 

En fjärde liten dröm är väl att hitta det där drömstället att ”börja” livet på.

00:45 Måste packa färdigt…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0