Lördag kväll

2010-12-18 – 17.48 – Lördag

Hihi, nu sitter jag och grisar i Kims säng :D Eller grisar och grisar, jag har gosat ner mig med filtar, täcke, kuddar och lite Vänner. I morgon blir det lite fika hos mamma och middag i Hällesåker. Någon gång ska jag försöka köpa julklappar också, även om jag fick klart en till idag… det vill säga, jag har tre personer avklarade typ… av hundra :D Nej, det får bli ett kort inlägg idag.

 

Day 18 – Your favourite birthday
Vad är det för fråga? Alla mina födelsedagar är mina favoritfödelsedagar. Det är ju liksom min dag :D Vad mer kan man begära? Man får uppmärksamhet, presenter och umgås med folk man tycker om. Och så får man äta den maten man tycker om och allt annat som är gott och regnbågar och hela världens fantasi. Typ :P

18:00 Jag kanske ska titta på Molière-filmen sen


Ah, snyggo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0