Latiz

2010-12-31 – 02.46 – Fredag

Hihi, det har varit ytterligare en lat dag idag. Fast vi lyckades ta oss ner till stan och inhandla förnödigheter inför morgondagen. Sen har jag suttit/legat och spelat Spore, efter att jag tittat klart på sjätte Star Wars-filmen. Tanken var att vi skulle ha ett maraton och se alla på en gång, men efter de första tre på en och samma kväll blev det lite långtråkigt. Men nu har jag hela sagan så gott som i ett och samma minnessvep, vilket är trevligt, för nu vet jag att jag har sett dem allihop :D

 

Imorgon blir det firande med Bäta och folk, men vilket folk, det får vi se då. Ska öva hela dagen på att göra frisyren jag har tänkt mig också. Hårsprayen kanske jagar iväg den franska horden O.o

 

Day 28 – Something that you miss
Min katt, när jag inte är hos honom. Min Kim, när jag inte är hos honom. Min familj, mina vänner och allt sånt där trams. Klockan är sent och ni får inget vettigt svar från mig idag :P

02:50 Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0