Kulklappar

2010-12-29 – 23.05 – Onsdag

Det sitter ett gäng franska bagutter ute i köket.. de började tidigt i morse, och håller tydligen på än. De verkar rätt trevliga, men man fattar nada när de sitter och typ ”baguette byrå garage!” och jag och Kim bah ”Wololo??” o__O

 

Vi har varit ute i Hällesåker idag och firat jul en sista gång. Det var väldans trevligt, vi fick massor av god julmat och fina paket. Framförallt Kim fick en massa som han behövde, vitlökspress, durkslag, 5½l kastrull, knivvässare, äggdelare, mer film och mat :D Själv fick jag en (till) Hemlösas Almanacka 2011, ett tomt kuvert och en liten nyckelringsbildvisare ^^ Kuvertet skulle egentligen vara en väckarklocka, men den kommer senare :P

 

Mitt ansikte är så skevt o_O

 

Day 27 – Your favourite place
Mitt favoritställe… Precis som så många andra svar jag har gett er under den här utmaningen är det svårt att välja ett svar. Jag har så många. Jag älskar att vara där Kim är. Jag älskar att vara där Akuma är. Jag älskar att vara i min säng. Jag älskar att stå på scen, bakom scen, framför scenen… Kort sagt gillar jag platser där det finns folk jag tycker om, och som tycker om mig.

23:22 Fleur de bleu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0