Kommande dagar

2010-12-13 – 21.03 – Måndag

Day 13 – This week
Den här veckan hoppar jag ska fortsätta lika bra som den har börjat. För det första blev jag invald som sekreterare i Örebro Universitets Spelförenings (ÖUSF) nya styrelse! :D För det andra har jag haft väldig ångest inför våren, eftersom vi ska skriva c-uppsats då, och skulle till idag ha en diskussionsmall inlämnad och av lärarna genomläst. Min främsta idé har jag faktiskt tänkt på ett tag, och fick push för förrförra veckan på senaste lektionstillfället. Vad jag vill undersöka är om symboler uppfattas på det sätt det är menat. Mer än så vill jag inte skriva just nu. Och när det blev min tur på lektionen idag fick jag ännu mer ångest, fick svårt att andas och efteråt blev jag nog rätt defensiv. Helt utan anledning! :D Jag fick mitt ämne godkänt och väldigt mycket bra idéer som jag kan fortsätta bygga vidare på. So I’m a happy little beaver about that :P

 

Pepparkaksbak 2008

 

Imorgon är det dags för näst sista lektionen i Sceniskt karaktärsarbete, vilket kommer bli jobbigt, gissar jag. Jag och Kajsa har inte kunnat repa, eftersom det kommit personliga saker i vägen. Men förhoppningsvis kan vi använda och utnyttja tiden vi får imorgon.

 

På onsdag funderar jag och AK på att prova lite afropowerdance, vilket jag inte har provat förut. Kanske kan vara kul. Det blir antagligen ingen box imorgon, och inte på torsdag, eftersom då åker jag till Göteborg :D Så det blir förhoppningsvis lite spel på kvällen. Till helgen vet jag dock inte vad som händer, antagligen lite shopping och försök till skrivande på skoluppgifter. (Jag ska väl ärligt säga att jag helt gett upp Medeltidens Materiella Kultur nu). Och så ska jag tacka ja till de kurser som jag ska läsa till våren, förutom c-uppsatsen. Det är lika svårt att välja den här gången som i somras. Men! Jag tänker max läsa 22,5hp extra. Inte de 45hp som jag blivit antagen till (bortsett från c-uppsatsen!). Det är väl vad som händer den här veckan :)

21:28 Han är en sommargris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0