Snart sommarlov

2009-06-02 – 10.11 – Tisdag

Usch. Jag mår dåligt igen. Och jag vet inte vad det beror på. Jag har liksom tappat lusten.

10:12 Vill inte vara ensam...

 

~ * ~

 

2009-06-03 – 10.17 – Onsdag

Nu är det opponering som gäller. Drömde att jag åkte tåg som åkte över folk. Massakrerade kropparna. Hemskt… Vaknade och mådde faktiskt ganska bra, men nu vill jag nästan ta livet av mig. Fast det mest för att det är läskigt att lyssna på opponeringarna. Tänk om inte vår opponering är lika bra. Tänk om vår erratalista är utformad fel. Tänk om vi har fokuserat på helt fel sak. För att inte tala om när vi själva ska stå till svars för vår uppsats. Tänk om den inte är okej. Tänk om alla hatar den och inte fattar ett skvatt. Tänk om vi blir de enda som blir underkända…

Nej, inga positiva tankar idag. I alla fall inte just nu. Kanske blir bättre sen, när man har handlat lite så man kan äta ordentlig frukost igen. Vi har inget bröd, inget pålägg, inga flingor eller yoghurt…

10:26

 

~ * ~

 

2009-06-04 – 10.20 – Torsdag

Usch, nu har vi fått vår uppsats opponerad på och vi har opponerat på en annan. Fy fan vad jag vill dö. Eller döda någon. Det känns som om den här 7,5hp-kursen egentligen borde varit 15, eller kanske till och med 30hp, med tanke på hur många timmar och hur mycket arbete vi har lagt ner på det här. Jag vill ta erratalistan och riva sönder den. Samtidigt som jag är glad att vi har fått den. Det är skönt att någon utifrån har läst och inte fattat ett skit. Ungefär lika mycket skit som jag själv fattar när jag läser den.

Nu är det en uppsats kvar. Fan, det är självklart. Det är torsdag. Det är klart allt går skit. Torsdagar har alltid varit en jävlig dag.

10:24 Please be over…

 

~ * ~

 

2009-06-07 – 14.23 – Söndag

Oh mien Got in Himmel. Har försökt bota en migränattack sedan i fredags morse. Det har gått sådär lagom bra. Det började väl i torsdags kväll när vi var tyska. Jag hade fest med temat Tysk. Och folk tog det väldigt seriöst, vilket jag är väldigt glad för :)

Sen kom baksmällan. Och migränen. Och igår kom även panikångesten. För jag har en tendens att inte bara klara mig med en åkomma, nej, jag vill gärna ha flera symptom på samma gång.

Och tydligen skriver jag för mycket i min blogg för att folk ska orka läsa. Men idag har grannarna flyttat. Det känns bra att veta att AK och Martin kommer bo där istället. Senast på torsdag kommer jag hem till Göteborg. Vi får se hur bra jag klarar sommaren…

14:28 Springtime for Hitler and Germany

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!



Tänker på dig opponeringar e aldrig roliga. Men tänker på dig och hoppas allt blir bra.

Roligt att ses på Lisas student!!1 Kramis

2009-06-07 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0