Super Mario Bros

2009-08-17 – 18.07 – Måndag

Det märks att det börjar röra sig mot höstigare tider. Dels för att alla pratar om att börja jobba och börja i skolan. Men sen har vi ju vädret också. Det regnar, vilket det brukar göra här i Sverige. Men det regnar mer aggressivt och kallt. Löven börjar se ledsna ut på grund av att de får så lite sol. Och mitt hjärta bultar efter höst. Börja om på nytt. Leta efter det nya i livet. Känna efter vad som känns bäst och låta de röda, gula, bruna och svarta färgerna ringla runt mig. Konstigt egentligen att vågen inte är ett eldtecken med tanke på alla eldfärger som förekommer just då.

18:10 Ska hjälpa Sara med maten…

 

22:04

Har nästan varvat New Super Mario Bros nu. Har visserligen en del saker att jämna ut för att klara spelet till 100%, men det är en annan femma. Det faktum att jag lyckats ta mig igenom alla slott och borgar utan att skrika som en liten flicka är ju faktiskt väldigt bra. Frågan är bara hur fasen jag ska ta mig igenom sista slottet. Det verkar ju helt omöjligt. Har försökt kolla lite på en walk through-guide, men det känns lite fuskigt. Jag menar, Mariospel i vanliga fall brukar ju mest vara ”spring, hoppa, spotta, spring, hoppa, ducka!”

   Imorgon ska jag på avvänjning. Eller, näe… Jag ska till GUB hade jag tänkt. Göteborgs Universitets Bibliotek. Bra förkortning där tycker jag. ÖRUB ^_^ GäUB. SUB. KUB. MUB. LuUB. Fast den där sista kan ju bli både Lund och Luleå :D Luuuuuuuub! Raaaabuuu.

22:10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0