Önskelista

Jag bryter från mitt traditionsenliga skrivande i Word och skriver direkt på sidan för ögonblicket istället. Jag fick en förfrågan av Lisa om vad jag önskar mig i julklapp och jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Så, i väntan på bättre tänkte jag lägga upp en uppdaterad version av min födesledagslista (som förhoppningsvis kommer reducera antalet ballongvispar :P)

  • garderob - klädstreck (inte att hänga kläderna på tork på, utan förvaringsutrymmesak)
  • badrumsförvaringshyllasak
  • iskuber
  • scanner - skrivare - kopiator
  • sängkläder (gärna inte använda ;P)
  • mattor (trasmattor och vanliga :)
  • sopborste
  • tumstock
  • Vänner-box
  • That 70's Show
  • Sailor Moon (japanska/engelsk text)
  • Sex and the City
  • Allå Allå, emliga armén
  • Batman
  • Terry Pratchett
  • Robert Jordan
  • JK Rowling (Harry Potter ENGELSK vuxenutgåva)
  • Stephen King
  • Naoko Takeuchi
  • Sims2 och Sims2 Djurliv
  • Dork Tower
  • Kiss
  • Iron Maiden
  • Killers backpatch (även andra patches)
  • Rammstein
  • Ozzy Osbourne - Black Sabbath
  • Mötley Crüe
  • Twisted Sister
  • Blind Guardian
  • Finntroll
  • Från mina jättesöta små-småsyskon önskar jag mig teckningar och pärlplattetavlor som jag kan pryda väggarna med :)
Ni får gärna skicka mig era önskelistor också, så jag vet vad jag inte ska köpa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0