Mje...

Nu är alla skåp och lådor tömda. Har fyllt X antal lådor med saker att ha med och saker att spara. Har säkert slängt femton kilo skräp, exlusive min pant och glasflaskor som jag hystat. Ändå är mitt rum fortfarande belamrat med saker jag inte har packat ner än. Det är inte lika hemskt som det brukar vara, men det är endel saker kvar. Och kläderna i garderoben som skall hystas ner. Jag börjar bli rädd...
Men det ska nog ordna sig.

Det finns många människor jag kommer sakna. Samtidigt som det kommer kännas bra att inte behöva se upp varje gång man är på stan utifall man skulle träffa på någon man inte har lust att prata med, någon man bara inte orkar med just då. Känns skönt att komma iväg till en ny stad, nya saker att upptäcka och nya människor att lära känna.
På måndag går flyttlasset, och ändå har jag bara sagt hej då till. Tre-fyra pers. >_<;

Jag skaffade bilddagbok. Urk. Vad ska jag med blogg till? Och bilddagbok? Facebook och Myspace tänker jag då aldrig ge mig in på. Blä. Vad ska jag med ytterligare femton community-sidor att hålla koll på? Vad hände med att det var okej med Lunar och Helgon?

Jag ska gräva en gropp och begrava mig i den och inte komma fram förrän mina fötter har slagit rot och solen skiner på mitt huvud och det växer gröna blad ur mina öron.
I genonsnitt har jag tre läsare per dag. Hur många skall du skryta med att du har?

Kommentarer
Postat av: andrea

sju :P

2008-08-18 @ 20:40:56
URL: http://bubbelspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0