The Chocolate Factory

Dagens situation
Metalfarfar
vs Chokladmannen.
Kim kontra Johnny.
Drägg mot dräggel.

image4             VS             image5


Då ska vi se. Vad kan de?
Johnny: Jag kan allt.
Kim: Det kan jag med!
Johnny: Du kan inte synas på miljontals biodukar dagligen.
Kim: Näe, inte just nu... men snart!

Alkiz: Kan ni tyska?
Kim: Ich liebe Schnupftabak und ich habe Diarrhöe!
Johnny: Nej, men jag kan gå som en försupen tysk, titta bara! *vinglar omkring*
Kim: Fusk!
Alkiz: Ett-ett.
Kim: Vaddå "ett-ett"? Vi har väl inte börjat än?

Alkiz: Det regnar ute, vad gör vi?
Kim: Du masserar mina fötter medan vi döglor på tv, vilket vi gör oavsett väder ute.
Johnny: Vi går ut och blir blöta.

Alkiz: Du märker att jag är ledsen...
Kim: Tänk på något roligt då.
Johnny: Du får choklad från inspelningen av Charlie and The Choclate Factory.

Alkiz: Hund eller katt?
Johnny: Hm. Katt?
Kim: Hund så klart. En stor, lurvig, dum en.
Alkiz: Tack för mig.


   
Efter mycket överläggning med mig själv kommer jag fram till
att de inte kan mäta sig med varandra,
då åldersskillnaden är stor, intressena annorlunda,
uppväxten går inte att jämföra...

Kim är ju min chokladbit för stunden,
men Johnny kommer alltid att
locka med sin förbjudna chokladtårta....


 
And so, the world has a meaning again...


Kommentarer
Postat av: ARRRRGHT

Tough Choice. Dött Lopp..? :)

2007-05-16 @ 13:17:42
URL: http://niespodzianka.krakowkasanovas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0