Lord, I'm mean...

Dagens fjorton "jag älskar/älskar inte"

Jag älskar min pojkvän.
Jag älskar mina vänner som ställer upp för mig.
Jag älskar vårat playstation.
Jag älskar Final Fantasy X-2.
Jag älskar när vinden blåser mig i håret.
Jag älskar att sitta uppe sent om nätterna.
Jag älskar att diskutera olika filosofier och åsikter med människor.
image10
Jag älskar inte att må dåligt.
Jag älskar inte att känna saknad.
Jag älskar inte min mp3spelare.
Jag älskar inte att Skrutten äter Akumas mat.
Jag älskar inte lukten av spya.
Jag älskar inte att svettas.
Jag älskar inte min nya klassföreståndare.

And then there was silence...

Kommentarer
Postat av: Denise

Älskar du inte kg, ida hahahhaha

2007-09-21 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0